Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Φθινοπωρινό παλτουδάκι!!

    Γεια σας!!! Σήμερα σας έχω κάτι που έφτιαξα για να πάρω μέρος στο Δημιουργικό Giveaway της Φανής που λήγει αύριο!!! Προλαβαίνετε ακόμη όσοι δεν πήρατε ήδη μέρος! Το Giveaway της έχει ως όρο, να συμμετέχει κάποιος με μια Φθινοπωρινή δημιουργία του, ότι θέλει ο καθένας!!!

    Παλτουδάκι για εμένα;; Μπαααα!! Δεν είμαι καλή στο ράψιμο, τα πατρόν κτλ. και από ραπτομηχανή δεν ξέρω τίποτα!! Παλτουδάκι όμως για ποιον τότε; Μα είναι απλό!! Για την κούπα μου!! Κρύωνε η καημένη τι να έκανα;;; χιχι!

    Για την ακρίβεια, κρύωνε το καφεδάκι/τσάι μέσα της και από έξω τα χέρια μου καιγόντουσαν! Κάπως έπρεπε να διορθωθεί αυτό, όχι;; Η λύση δόθηκε από την Nancy, και το Small Things!! Χρησιμοποίησα σαν βάση το tutorial της κι έπειτα βγήκα έξω! Σε χωριό μένω, οπότε πλάτανους και βελανιδιές έχω δύο βήματα από το σπίτι μου!! Πήρα δύο φύλλα και επέστρεψα σπίτι! Τα σχεδίασα σε χαρτί μαζί με ένα βελανίδι, τα έκοψα, και έπειτα σειρά είχε η τσόχα! Σχεδιασμός, κόψιμο, ράψιμο, κουμπάκι για το τέλος και έτοιμο!!


    Τι λέτε;; Το βρίσκετε Φθινοπωρινό;; Εγώ πιστεύω πως είναι αρκετά!! Πάντως η κούπα μου το λάτρεψε!! χιχι! Το ίδιο μπορώ να πω και για τα χέρια μου!!!!
    Ααα!! Για να μην το ξεχάσω!! Αν κάποιος αποφασίσει να κάνει κάτι παρόμοιο, καλό θα ήταν να μην κόψει στο χερούλι τόσο μεγάλο άνοιγμα (όπως έκανα εγώ) κι ας καλύπτει λίγο παραπάνω το άνοιγμα του χερουλιού η τσόχα, γιατί γλιστράει, έτσι, το παλτουδάκι προς τα κάτω!


    Ελπίζω να σου αρέσει, Φανή!!

22 σχόλια:

  1. ΄Εξυπνο κόλπο, δεν θα κρυώνει
    και ο καφές, όμορφο το παλτουδάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ έξυπνο και πρωτότυπο!
    Έχω βραβεία για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η κούπα σου σίγουρα θα νοιώθει ζεστασιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δύο χρησιμότητες δηλαδή...έχεις και ζεστό καφέ και τα χεράκια σου δεν καίγονται. Ωραία σκέψη.
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία ιδέα και πρακτική!!!Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφο το εκανες! και μ αρεσει πολυ το χρωμα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη δημιουργία γλυκούλα μου!!!Καλή σου επιτυχία στο δημιουργικό Giveaway μου!!Ευχαριστώ για την συμμετοχή σου!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χε χε, ειναι το πιο παράδοξο κ τέλειο παλτουδάκι!!!!καλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο και καλόγουστο το παλτουδάκι της κούπας! Νομίζω ότι θα το επιχειρήσω κι εγώ! Φιλιά και καλό Σ/Κ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τυχερή η κούπα σου, τυχερή και εσύ.
    Εκείνη δεν θα κρυώνει και εσύ δεν θα ....καίγεσαι.
    Καλό ΣΚ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το κουπο-παλτουδάκι!!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρυσοχέρα! Τέλειο το παλτουδάκι της κούπας σου! Καλή επιτυχία και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχαχα! Υπέροχο!!!!!!!!!
    Πρέπει να πιάνουν πολύ τα χεράκια σου!
    Φιλάκια! :))))
    ΥΓ: Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και πρωτότυπο και όμορφο!
    Καλή επιτυχία!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστίνα είναι υπέροχο!!! δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο και μου άρεσε η ιδέα πολύ!!! τι τυχερή με τα φύλλα!! λατρεύω τα πλατανόφυλλα και βελανίδια!!! άκρως φθινοπωρινή δημιουργία, καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωραίο παλτό!!!Συγχαρητήρια για την ιδέα και την κατασκευή σου.Εγινε μοναδικό!!!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο,μπράβο σου!Πολύ πρωτότυπο και όμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο κορίτσι μου. Μας γέμισες ζεστασια! Καλή εβδομάδα να έχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τί όμορφο που είναι!!!
    Πολλά μπράβο, κοριτσάκι μου!!!
    Μια πολύ γλυκιά καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή